شهید جعفــر هنـدویــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید جعفــر هنـدویــی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید جعفــر هنـدویــی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام جعفر هندویی از شهدای دانش آموز شهرستان آمل می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : عزیزالله
تاریخ تولد : 1341/01/25
تاریخ شهادت : 1360/11/06
محل تولد : آمل
گلزار شهدای هندوکلا آمل
نحوه شهادت : اصابت تیر به جمجه و شکم
محل شهادت : ترور- درگیری آمل
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حاج عبدالله هندویی از سوی خانواده شهید جعفر هندویی از شهدای سال 60 آمل 5 هزار مترمربع زمین خود را به زمین مصلای شهر دابودشت آمل اهدا کرد.

امام جمعه دابودشت امشب در مراسم کلنگ‌زنی این مصلا با بیان اینکه شش بهمن سند تاریخی برای مردم آمل در ‌تاریخ به یادگار گذاشته است، تصریح کرد: تاریخ پرافتخار دیروز امروز نیز پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی تقی‌زاده با بیان اینکه دایر شدن دفتر امام جمعه در این شهر با استقبال مردم مواجه شده است، افزود: نماز جمعه‌های جمعه بخش دابودشت و دشت‌سر در شهر دابودشت با استقبال مردم برگزار می‌شود.

وی با قدردانی از خانواده شهید هندویی برای اهدای این زمین تاکید کرد: امیدواریم مساحت این زمین برای ایجاد مجتمع فرهنگی در کنار مصلا افزایش پیدا کند.

تقی‌زاده افزود: این خیر آمادگی اهدای زمین برای ساخت حوزه علمیه خواهران و برادران در این منطقه را نیز دارند.

به گزارش فارس، عصر امروز کلنگ‌ زمین مصلای شهر دابودشت با حضور حجت‌الاسلام رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، نماینده مردم آمل در مجلس و خانواده شهید و اهالی منطقه به زمین زده شد.

۹۵/۰۴/۲۷ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی